تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

شکایت تیم سقوط‌کرده مشهدی از دیگر تیم سقوط‌کرده شهرمان به‌دلیل غیبت تعمدی

  • کد خبر: ۲۰۸۰۳۹
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
شکایت تیم سقوط‌کرده مشهدی از دیگر تیم سقوط‌کرده شهرمان به‌دلیل غیبت تعمدی
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به ماجرای استوری پرحاشیه «پوست و دباغ‌خانه» ورود می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور برای مشهدی‌ها خیری نداشت، چراکه هر چهار تیم مشهدی حاضر در این مسابقات نه‌تنها نتوانستند به مرحله بعد صعود کنند، بلکه سه تیم هم در زمره سقوط‌کنندگان قرار گرفتند. یکی از این تیم‌ها، پشتیبانی شمال‌شرق نزاجا بود که همان‌گونه که از اسمش پیداست، متعلق به ارتش و متشکل از سربازان جوان این نیروی نظامی بود. این تیم برخلاف دو تیم دیگر سقوط‌کرده تا هفته آخر شانس بقا داشت، اما غیبت تیم مهر رضوی در بازی آخرش برابر تیم کوثر ایرانیان عملا حریف مستقیم تیم نزاجا را برنده این بازی کرد تا به همین راحتی یک امتیاز دیگر شهرمان هم از دست برود.

روی کاغذ شاید این قصه خیلی عجیب به‌نظر نیاید، چراکه تیم مهر رضوی حتی در صورت پیروزی هم شانسی برای بقا نداشت و منطقی (نه اخلاقی) ماجرا این است که مالک این تیم برای مسابقه‌ای که هیچ نفعی برایش ندارد، هزینه اضافی نکند. با وجود این، این داستان چند نکته ریز دارد؛ یکی اینکه گویا قبل از بازی‌های هفته آخر و بلافاصله بعد از اینکه تیم مهر رضوی از ماندن در لیگ ناامید می‌شود، تمرینات این تیم بدون توجه به اینکه یک بازی دیگر هم باقی مانده است، تعطیل می‌شود و سرمربی این تیم همه را مرخص می‌کند.

همان شب سرپرست تیم در اقدامی به‌شدت سؤال‌برانگیز که حالا گرانیگاه شکایت تیم پشتیبانی از تیم مهر رضوی به کمیته اخلاق شده است، مطلبی در اینستاگرام استوری می‌کند با عکسی از خودش درحال اعتراض و این جمله که «روزی که سر ما رو بریدن، فکر این رو نکردید که گذر پوست به دباغ‌خونه بیفته». جمله‌ای طعنه‌آمیز که ظاهرا به شاکی‌بودن او و مجموعه تیمش از اتفاقات بازی با پشتیبانی برمی‌گردد. مسابقه‌ای که با برتری تیم ارتش همراه شد و درنهایت به جایی رسید که مهر رضوی‌ها شامل ارتشی‌ها نشد و آن‌ها به‌ظاهر به جبران آن بازی سر بازی آخر خود نرفتند تا دیگی که برای آن‌ها نمی‌جوشد، برای دیگری حتی اگر تیم همشهری خودشان باشد هم نجوشد!

همه این‌ها درحالی است که شنیده شده مجموعه تیم پشتیبانی به تیم مهر رضوی پیغام داده است که حاضرند هزینه‌های آن‌ها برای انجام بازی آخر را کامل بپردازند و حتی کمی هم بیشتر مایه بگذارند، اما سرپرست خبرساز تیم رضوی مبلغی را پیشنهاد داده که کاملا نامعقول بوده است. مجموعه این اتفاقات حالا مدیران تیم سقوط‌کرده ارتشی را به‌صرافت شکایت از تیم مهر رضوی در کمیته اخلاق انداخته که البته بعید است به نتیجه برسد، چون اصلا معلوم نیست این تیم تازه‌تأسیس بازهم به حیاتش ادامه دهد! این وسط یک واقعیت قابل‌اعتنای دیگر هم هست و آن نقش هیئت فوتبال است که در اینجا می‌توانست به‌شدت تأثیرگذار باشد، به‌ویژه اینکه عوامل مدیریتی و فنی تیم مهر رضوی رابطه خیلی خوبی با هیئت استان دارند و بی‌تردید در موضع متولی فوتبال استان اگر توصیه‌ای به آن‌ها می‌شد، به‌احتمال زیاد نه نمی‌گفتند! نمی‌دانیم این اتفاق افتاده است یا نه، اما امیدواریم حکایت همان حکایت بی‌وفایی مشهدی‌ها و آن داستان چاه معروف نباشد که به‌جز افسوس حرفی برای گفتن نمی‌ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->